Halaman

Sunday, April 4, 2010

Tempias juga..

Itulah...
Dulu waktu sekolah tak nak pakai name tag, sekarang.. kan dah kena tag.

Aku telah di tag oleh seorang 'setiasahabat', Alizan.

Peraturannya adalah seperti berikut...

Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 23 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 5 people to be tag!! (copy paste je ni.. tak do yo aku nak tulis orang putih).

dan sekarang aku akan menjawabnya.... bersedia untuk menekan buzzer..!


1. Aku tidak suka orang berlagak pandai walaupun dia memang bijak.

2. Masakan kegemaran aku adalah maggi perisa ayam bersama telur.

3. Sukan kegemaran aku adalah bermain snuker.

4. Aku sudah hidup 38 tahun tetapi pengalaman baru setahun jagung.

5. Jika aku ada masalah, aku risau bagaimana hendak memikirkannya.

6. Jikalau orang hormat aku, maka terbaliklah dunia ini.

7. Muzik kegemaran adalah melodic black metal.

8. Keturunan Jawa, tahu tak pe, tempe mesti lebeh...

9. Cita-cita dulu bagi kat cikgu, doktor, lawyer dan arkitek.

10. Kurang gemar bila rokok hanya tinggal 2 batang.

11. Punya 2 abang dan 3 adik perempuan. Kira aku anak lelaki terakhir...

12. Makan tahun jugalah membesar di Johor Bahru.

13. Petua yang di amalkan, jangan sembunyikan diri dari keluarga.

14. Tidak mudah percaya pada sesuatu yang lumayan dan tiada risiko langsung.

15. Kurang gemar.. Camel jarang dijual di kedai runcit.

16. Warna kegemaran, dulu, kini... hitam.

17. Malas buat... aku memang pemalas.

18. Sudah lama tidak pergi ke Kelab Lumba Kuda.

19. Tidak suka berdebat..sebab aku tiada ilmu.

20. Suka membaca grafiti-grafiti di dinding tandas awam.

21. Tidak suka membayar bil.

22. Cita-cita mempunyai komputer yang berkelajuan tinggi.

23. Aku orang Kolumpo..

Bukan senang juga nak buat benda yang nampak senang ea...
Bab aku dah lepas.. sekarang aku nak tag 5 orang yang sanggup buat kerja senang ni pulak...
Siapa ea..?

[drum roll]

Lima personaliti blogger yang terpilih......

[drum roll...... fade out]


1. Siti Nurhayati,

2. Mak Su,

3. Mazlina Mokhtar,

4. Eina Natalie dan

5. Nurmazlina Halim.

Aku berharaplah mereka ini dapat merungkai tag ini.

Terima kasih pada Alizan kerana memberi peluang.
Begitu juga dengan lima downlineyang bakal mengubah persepsi untuk minum air pepsi ketika menjawab tag ini.

Terima kasih!

5 comments:

  1. adeh.. saya kena jgk ker. Nanti saya buat hehe

    ReplyDelete
  2. salam....
    terima kasih kerana sudi menjawab tag saya...

    ReplyDelete
  3. hik hik hik, bila sebut downline tu, mcm bisnis MLM plaks...hehehe

    insyallah

    ReplyDelete
  4. mak su.. MLM tu satu sistem yg bgus tp manusia yg gelap mata menukarkannya menjadi igauan buruk..

    ReplyDelete